lördag 1 mars 2008

Mycket idag

Börjar med gårdagskvällen då lilla Monstret fick heldamp på pipgrisen!! Hon sprang som f*n runt i vardagsrummet med den i munnen pipandes i takt med hennes steg. Tappade hon den så sprang hon ännu fortare runt bordet och tog upp den i farten igen. Hon är störtskön denna tjej! Det var roligare att kolla på det än fredagspogrammen som går på Tv!! Vi filmade med filmkamera men det är så jobbigt att lägga in så ni får föreställa er, än så länge iaf.. Ska kolla om pappa kan hjälpa mig att lägga in den kanske... Man har inte en lugn stund hemma längre! Hon sover aldrig hahaha.

Idag händer det mycket. Imorse tränade Monstret och jag. Sitt, ligg och ögonkontakt.. Det går mycket bra! Sitt kan hon helt. Ögonkontakt fattar hon med en gång och ligg har vi påbörjat och det ser mycket bra ut! Hon slänger sig ner på marken så det dunsar, snyggt! Det är så jag vill ha det :D

Snart ska vi till Huveröds, inhandla ett lysande reflexhalsband till Makea. Hon syns ju inte när hon springer omkring i mörkret haha. Så är det bra miljöträning för henne att åka med. Sen ska vi till klubben på första hjälpen föreläsning. Då ska hon med också för att få träna passivitets och hantering. Det behöver hon haha.

Sen ska hon även mätas och vägas och fotas nu när hon är 9 vekcor ;P hahaha. Nä men jag vill ha det för det är kul att följa hur hon växer och sånt :) Det gjorde vi aldrig så på Ebba.

Nu har jag kommit så långt med bilderna att dom ligger på datorn :) *S* Har även plockat ut dom jag ska förminska och jag har förminskat två. Det har kommit upp saker emellan. Men så ni vet så är dom påväg då :) Nu ska jag dra

ha de!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan på er! Nu har jag lagt en länk till lilla söta Makea också! Ha en bra helg!
Lena, Sexy, Bonita och Meja

Anonym sa...

Visst var föreläsning kanooon?Makea var söt som socker!Kram!